Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Умови повернення товару: - товар можна повернути продавцю після надання покупцем обґрунтованої претензії до товару; - після розгляду обґрунтованої претензії до товару, товар можна повернути продавцю протягом 14 днів після дати покупки, дата покупки – день отримання товару покупцем; - Поверненню підлягає тільки товар без слідів використання; - Повернення товару проводиться компанією "Нова Пошта" - вартість за доставку товару не повертається; - повернення коштів провадиться продавцем на банківську картку покупця протягом 5 робочих днів з дати отримання посилки.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.